Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

onsdag 10. august 2011

Kan lykke kjøpes for penger???

He he selvsagt ikke...men med en splitter ny Mulberry veske på armen = lykke for meg akkurat  nå:)
Nå har vi trålet Top shop, forever 21 ,primark...og en hel haug andre ungdomsbutikker.. en liten pust i bakken nå  før musical i kveld..(Martine har feber og halsbetennelse ,så vi gjør alt i virkning av paracet..og har vært masse på hotellrommet disse dagene,heldigvis har vi et fint et...




19 kommentarer:

Signe sa...

Ja jeg tipper den vesken der rommer litt lykke :) Fiiin!

Klem,
Signe

Marthe sa...

Så fine dere er :-)) Virkelig, kos dere videre og nyt kvelden! god bedring til henne! :-) <3

Elina sa...

Så fina ni är, och snygg väska! :-)

Kram!

HiH sa...

Fine jenter-og fiin veske:)

Marianne sa...

Skikkelig fin veske! Stakkars Martine som er syk, håper hun føler seg bedre snart. (Har også ei datter som heter Martine:) Bra dere har et fint hotellrom! Kos dere videre.

Marie sa...

Jeg vil ha vesken din! Fantastisk fin :) Godt at du unner deg noe ekstra fint!
Kos dere videre og god bedring til Martine!
Klem Marie

Vivian sa...

Herlig veske.
Hørtes helt perfekt ut med en London tur...
God bedring til Martine

Klem Vivian

moa sa...

vakreste martine!
&
vakreste mamma-martha
&
mulberry vesken: ♥
so lovely...!
kos dere videre og god bedring til datteren!
*moaklem

Lillekatt sa...

AH, den var lekker!!! Man blir ikke lykkeligere av å ha penger, men det er bedre å ha lommetørklet i en Mulberry enn i en Rema-pose ☺ Hi hi!

almondandbeans sa...

Hi martha, a wunderfull bag but also a wonerfull scarf, both are great. my special tipp for martine ins ingwerwater, do you kwow you put a bit fresh ingwer in a cup with hot water, let it inseide. for 10 min.
its good for the voice and it heals
best wishes martina

Mette sa...

Ah, det var veska si, det!

Unknown sa...

I LOVE IT!!! Jeg hadde blitt litt lykkeligere med den veska. haha;)

Liza sa...

Gratulerer med ny veske.Jeg vil påstå at noen ganger kan lykke kjøpes og det er greit;)

Fabelaktig (Maia) sa...

Herlig bilde av datteren! Kan skjønne hvor hun har fått de vakre trekkene sine fra ;-) Nydelig bilde av deg og frøken Bayswater. Den skal jeg kjøpe meg nå også :)

Kos dere videre og god bedring til Martine.

Fabelaktig torsdag til deg!
Stor klem

Martilie sa...

LEKKER LEKKER veske!
En skikkelig klassisker og på min ønskeliste også..

T

Martha sa...

Tusen takk alle ,for søte kommentarer..det blir satt stor pris på..Og Maia..frøken bayswater..morsomt..hi hi :)

Lidyll sa...

Åh, sukk! *drømmer*
...jeg har leeeeeeenge hatt lyst på en mulberry bayswater på armen selv...og nå er jeg litte bitt misunnelig merker jeg...*hihi*

..og fargen du valgte passet kjmpe fint til deg!Herlig!*smile* Selv sparer jeg til en i cognac farge, men må nok kjøpes brukt tror jeg ja...*hihi*

Stor klem

Unknown sa...

hei hei :) sjønne deg og din datter :) vesken er jo en inner tier :) men det skjerfe du har på deg er det ett becksøndergaard ?? eller noe jeg går glipp av :) elsker stjerner

Martha sa...

Hei Gitte..
snille du..
Ja det er det..men det er gammelt!!
Elsker det :)