Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

torsdag 31. mars 2011

Mammografi

Ettersom man vokser til, tenker man nok ofte på viktigheten av å holde seg frisk..og for min del tenker jeg nok litt ekstra på dette ,siden jeg har barn :)
Ofte blir ting litt "burde burde"...Noen venninner og meg har snakket om dette med å begynne å ta mammografi...Jeg fikk bestilt timer til oss( 4 )etter hverandre..etterfulgt med herlig lunsj!!
 Nå er det gjort!!
Gårsdagen ble en flott dag..bytur i vårsol,deilig mat og bittelitt shopping også :)

3 kommentarer:

mona.z sa...

Har tenkt på det lenge, men blir bare med tanken. En god veninne har foreslått at vi skal gjøre det sammen mange ganger. Burde gjort som dere, kombinere det med koselig middag og shopping etterpå, men kjenner jeg meg selv rett, blir det ikke gjort før innkallingen kommer i posten. Det blir noen år til, klem fra meg:)

Nina B. sa...

Så god idé å gjøre det til en sosial ting!
Da blir det kanskje ikke fullt så dystert.

Shoppa ja??? ;)

Line sa...

Det var smart, så MÅ man liksom!