Marthas lille boble..


Marthas lille boble...Inspirasjon&hverdagsliv..

lørdag 5. mars 2011

Chai latte

Er veldig glad i kaffe ,og er avhengig av å ha den med melk og suketter...
Men etter å ha vært i India og drukket et stort antall kopper te, så liker jeg å kose meg med det også innimellom...

Etter å ha drukket opp de poser med te jeg hadde med hjem..så har venninnen min smakt seg til den som ligner mest på den type vi likte best !!  Indian chai fra Twinings voyage...


Og absolutt med suketter og melk :)

For de som bor i  Stavanger området,prøv chai latte på Wayne`s ..den er nydelig ♥♥♥

2 kommentarer:

Pia sa...

Kaffe liker jeg ikke, men te er greit. Chai-varianten man får servert rundt omkring i verden med melk og sukker er godt.
Ha en fin søndag!

Mette sa...

Hei pa deg,

Jeg drikker bade kaffe og te - kaffe halvt med melk og suketter og te'en med sitron og suketter. Litt krevende skal man jo vaere: http://mittengelskehjorne.blogspot.com/2011/01/illusive-cup-of-tea.html

ha en fin kveld!
klem Mette